2010. július 11., vasárnap

Szombat

Kicsit fejfájósan indult a szombati nap, mivel rájöttem, hogy a piros dzskimet sikerült otthagynom a pénteki buli helyszínén, vagyis az egyik másik summerstudent lakásán. Mindegy is, találkoztam vele hamarosan, az olajmúzeumnál és megbeszéltük, hogy majd vasárnap felmegyek a dzsekimért.
Ha már megemlítettem az olajmúzeumot, akkor hadd ejtsek róla egy kicsit több szót.
Ez egy Statoil által szervezett program volt a mai nap egy nagy fagyizással zárva. Amennyiben az értesüléseim jük, a szervezők friss Statoil alkalmazottak, akik hobbiból létrehoztak egy kvázi szervezetet YiSS néven, ami annyit jelent, hogy Youngsters in Statoil Stavanger.
Maga a múzeumi séta jó volt véleményem szerint, csak a vezetőnk volt valami hihetetlenül unalmas és felkészületlen. Nekem sok újdonságot nem tudott mutatni mivel 2 éveel ezelütt már voltunk itt Cinivel és akkor kedvünkre bejárhattuk az egész helyet.
A fő attrakció a kötél-háló mentőcsúszda volt, amin mostan sikerült elég gyorsan lecsúsznom, és ennek eredményeképp egy jó 30 centis horzsolással lettem gazdagabb az oldalamon.
A múzeum és a fagyizás után eldöntöttük, hogy a nap hátralevő részében leülünk valahova és elleszünk, meg röplabdézunk a változatosság kedvéért. A helyszín egy, a szomszéd szigetre átívelő híd alatti kellemes kis parkocska volt egy kis tóval. Nagyon kellemes, csöndes kis hely. Miután elég időt ott töltöttünk és meguntuk magunkat, hazamentünk.
Otthon elhatároztuk, hogy megnézzük a Eurotrip c. filmet, de ezt gondolom a sorok olvasójának nem kell bemutatnom, mert tuti biztos, hogy látta a filmet. Egyszerűen kihagyhatatlan. Úgy néztük meg, hogy fogtam és benyomtam a letöltést a gépembe, ami kb. tartott vagy 10 percig (imádom az itteni internetsebességet) majd levittem az alagsorba és rákötöttem a gépet a lent levő óriás plazmatvre. Jól szórakoztunk.
Természetesen közben néha átkapcsoltunk a bronzmeccsre, ahol a derék németek aprítotték az Uruk-haiokat és fordítva. Hál'Istennek a németeké lett a bronz. Most már csak a hollandoknak kell elverni a spanyolokat a fapapucsaikkal :)
Ezután lefeküdtem aludni és végre kialudtam magam a héten.















Kristófnak I.


Kristófnak II.




Na ez a hajó vajon mi lehet?



2 megjegyzés:

  1. kösz a fotózott Mustangot cica, de az alatta lévő helikopterleszállós hajó bejövősebb :)

    VálaszTörlés
  2. és úgy hívják, hogy kábelfektető hajó. Na erre varrj gombot. Én kurvanagyot röhögtem rajta. :)

    VálaszTörlés