2010. július 8., csütörtök

A héten történt

Ez a hét munkaügyileg már mozgalmasabb mint az előző: megy a kezuelőfelület kialakítása és minden más egyéb hozzá kapcsolódó munka. Tulajdonképpen ezért is vagyok mostanában kevesebbet a blogon, illetve írok kevesebbet a blogra.
Általában úgy néz ki egy nap, hogy hajnali 2-kor az esti film után lefekszem, majd hajnali 6.45-kor felébreszt a telefonom, hogy a 7.50-es buszt elérjem a melóba, ahonnan 4-kor zúzok is haza, ahogy az ottani norvégok 99%-a is teszi. Túlóra? Hülyeség. Hálistennek a stressz az eddigi itt tartózkodásom alatt nem jelentkezett, tesznek is odabent ezért eleget, lásd jóga, kávéidő (a híres kaffetid, ahogy a Sri lankai Sampath barátom mondaná).
Hazaérkezés után következik a kajálással egybekötött határozatlan idejű norvégóra, vagyis a szomszédaimmal való lógás. Ez leggyakrabban a Mosvatnet melletti strandröplabdapályán történik, ahol a délután/este nagy részét töltjük.
Este vagy film vagy alvás, néha olvasok. Mondjuk rájöttem (nem mintha nagy ész kellene hozzá), hogy az ittenni életmódom - már ami az alvást illeti - hosszú távon tönkretesz.
Tehát mostmár próbálok viszonylag emberi időben lenyugodni. De ahogy látszik ez msot sem megy, már 0:09-et mutat az óra.
Most jut eszembe, tegnap csináltunk pizzát. Igaz házi készítésűt. Se doboz, se műanyag tartó, csak a pizzák. Nagyon finomra sikerültek, annak ellenére, hogy Daniel izmosan megszórta őket chillivel. Örültem nekik nagyon mivel legalább ők jelentettek valami jót a tegnapi napban, ha már a németek nem tudtak a spanyolok ellen nyerni.
Elég gyászos hangulatban voltam emiatt. Ó, mit nem adtam volna egy holland német döntőért!



Ezen kívül adtam a jó érzésnek a szobámban is. Történt ugyanis, hogy meguntam, hogy a szobában levő HDTV nem működik és elhatároztam, hogy összekötöm a laptoppal. Hát jelentem, végül sikerült és azóta kiterjesztett asztallal tudok nyomulni otthon. Nagyon tuti!



És még tutitbb, hogy a kedvenc sorozatomat is tudom rajta nézni.



Na de most elég álmos lettem, úgyhogy elmegyek aludni, hacsak Cini nem csörög rém skypeon.
Viszlát.

3 megjegyzés:

  1. ha már olyan jó volt az a pizza, a tészta receptjét kérdd már el!! kösz:) amúgy ez meg milyen sorozat?? még sosem láttam.

    VálaszTörlés
  2. Meglepetés meglepetés: Family Guy :):):)
    Legalább egy rész tuti hogy együtt röhögtünk végig.
    Tudod azt amikor olyan kövér, hogy erőtere lesz és elkezd keringeni körülötte a rádobott alma meg a TV.

    VálaszTörlés
  3. perszepersze, láttam már egy kettőt, de ezekre az ürgékre nem emlékeztem!

    VálaszTörlés