2010. július 25., vasárnap

Tengerparti móka - szombat

A szombati napon a főszerep a tengerparté volt. Solastrandennel kezdtünk, majd mikor ott beborult felautóztunk egy másik tengerpatra, aminek Sandebukten a neve. Van egy vagy kettő betonbunkeres fotó is, amiket Sola-n készítettem. Hű emlékei a háborús időknek. Ezek a bunkerek az akkoriban épített ún. Atlanti-fal északi részéhez tartoztak. Solan elég sok van belőlük.
Sandebukten egy nagyon kellemes tengerpart, finom homokkal, kellemes dűnékkel. A víz is kivételesen meleg volt és a medúzákat leszámítva nagyon kellemes volt benne úszkálni. Viktor barátunknak időközben érkezett még két hölgyismerőse, akik a legnagyobb örömünkre hoztak mobil grillt és egy csomag virslit, meg hotdog kifliket, plusz az alábbi képek egyikén látható kis vakarcsot.
A tengerparti lazulás után rendbeszedtük magunkat otthon és elhatároztuk, hogy kipróbáljuk Stavanger indiai éttermét. Nagyon jóízűt ettünk és különösen jó volt, hogy megtalálták az étteremben a kényes egyensúlyt a mennyiség és a minőség között, így közepes mennyiségű, kiváló ételt fogyaszthattunk el.
Ezután bementünk a moziba megnézni az Inception c. L. DiCaprio főszereplésével készült filmet angol nyelven, norvég felirattal. Csak úgy mint az itteni TV-ken mindenhol. Ezért tudnak ezek ilyen jól angolul.
A filmet nem véleményezem, mert az egész napos fáradtságommal bevallom őszintén, belealudtam. Amíg fennt voltam koncentráltam de a film eleje elég elvontnak tűnt. Utána hazamentünk és rögtön ágyba vágódtam mint a gerely.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése